Holnaptól 9. hét, de ez még csak a 8.,a baba meg csak 7 hetes

2011.03.23. 14:23 - taradi

Nem értem, minek bonyolítják, de így van.

Az utolsó menstruáció első napjától számolják az első hetet. Eszerint én holnap kezdem a 9. terhességi hetet. Viszont a doki erre azt mondja, hogy 8 hetes terhes vagyok, mert ő csak azt veszi figyelembe, ami már betöltött hét. Ugyanakkor a bébi valójában még csak 7 hetes.

2 napja volt a mélypont. Addig emlegettem, hogy "ha legalább hánynék, utána kicsit jobb lenne", hogy megkaptam. Hétfőn 3:0-ra győzött a hányás. Az utolsó a kocsiban a budai alsó rakparton menet közben. Nagy élmény valóban. Remélem, hogy most már jobb lesz.

Közben kiderült, hogy anyu mindhárom gyerekkel ugyanígy volt...talán jobb is, hogy ezt csak most tudtam meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása