Görcsölni vagy nem görcsölni?

2011.03.03. 17:31 - taradi

8  napja tudjuk a hírt.

Folyamatosan kisebb nagyobb görcsök jönnek mennek, de a múlt csütörtök reggeli horrorhoz egyik sem fogható. Reggeli készítés közben jött egy baloldali hasgörcs (köldöktől gerincig tartó), ami miatt rázuhantam a konyhapultra. Aztán elmúlt, felegyenesedtem, kentem tovább a kenyeret, majd jött egy következő ugyanolyan. Ezután a talpamtól elindult egy hőhullám, mintha egy óriási pumpával forró vizet nyomtak volna az ereimbe. Mikor ez a gyomromhoz ért, akkor átalakult hányingerré és úgy folytatta útját. Szerencsére semmit nem hozott ki belőlem, de miután elérte a fejem búbját, elindult visszafelé a hullám, miközben elhomályosult a látásom és hangosan csöngve lüktetett a fülem. Ekkor azért már letettem a kést és odaevickéltem a kanapéhoz Petit üvöltve. Kb. 5-10 percig szuszogtam a kanapén leizzadva. Harmadik nagy görcs is jött, aztán elmúlt minden. Peti megnézte a pulzusomat, ami állítólag nagyon lassú volt.

A fent leírt rosszullét kb. 10 mp alatt zajlott le.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása